Andra Avenyn <3

Hej!
kolla nyss klart på Andra Avenyn :D
Fyyfan vad den är bra!!
Jag bara älskar den serien!
Skulle fan inte klara mig utan den ;D

Idag har det var skola, inte så kul,
känner mig så hängig :/ trött..
Vi fick sluta kvart över 3 idag, gött!
När jag kom hem så fixa jag mat.
När jag kom in så var det en kille som höll på att flytta ut.
Killen som bor på samma sidan som mig,
eller hur man nu ska förklara.
Jag fråga aldrig, men aja.

Sen satt jag i gång andra avenyn.
Ja, och nu då? :P
Hahaha, nu vet jag inte vad jag ska göra?
Jo jag ska nog sätta i gång Tiger bröder hihi ;)

Sen måste jag träna på läxor och prov.

7 dagar kvar tills jag får se min älskling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback