Det gör ont

Detta inlägg kommer handla om MIN riktiga känslor.
OCH ni som läser detta ska veta att varje or djag skriver rinner en tår ner för min kind.

Jag har förlorat många vänner för jag blev tillsammans med Jimmy.
Jag har tagit den risken, och nu när jag sitter här har jag ont i magen..
Jag älskar honom, men det känns som att jag gör honom ledsen varje gång han ser mig.
Jag är jämt sur, arg, förbannad, missnöjd med allt..
Jag blir aldrig nöjd...
Det gör inte bara ont för dom som är runt mig, det gör ont inom mig!
Jag har gjort slut med Jimmy två gånger innnan om jag gör det nu,
kommer han aldrig ta tillbaka mig... Så jag vet inte om jag kan
ta den risken, jag älskar ju honom, men jag sårar honom...
Jag säger ju jämt att jag inte vet längre mellan oss,
det är klart som fan att han blir sårar om jag säger så hela tiden....
Det hade jag med blivit.. Jag hade aldrig varit hop med honom
om han hade gjort så mot mig.. Men jag vet inte varför han har mig kvar.

Det ända jag gör är att tjatar, förstör...
Detta kommer från mitt hjärta.
Men jag kan inte sluta älska Jimmy för det,
han har gjort mig hel igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback