Får man någon sömn i natt?

Jaa.. sömn i natt ?
Det vet jag inte än, klockan är inte så mycket just nu.
Men ändå >< VARFÖR ska dom spela så högt så alla
hör vad DOM lyssnar på, asså jag vill ju kunna lyssna på
min egna musik kanske!!! :O
Om dom inte har tystat efter 10 ska jag ringa till vaktmästaren!
Det låter som att det är JAG som spelar, men det är
han på över mig :S Det är helt sjukt va högt dom spelar!!!

Det ska bli så skönt att slippa detta förbannad ställe snart!!! :D
Menmen, jag får väl tåla med dålig sömn dom senaste dagarna nu,
men över lovet vill jag sova längre brevid mig Jimmy :*

Jag försöker titta på grannfejden, men eftersom
dom spelar så högt har jag lite svårt att höra :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback