Förlåt mig!?

Hej på er och god jul!
Ursäkta mig, det blir välidt lite skrivnde här nu över lovet.
Jag sitter nämligen hos min pojkvän.
Han har mobilt bredband och det är segt så man orkar
lixom aldrig ens starta datorn.
Men hur som helst, jag hatar min julklappar..
Okej inte alla.. men asså neej, det var en dåligt jul.
Ville bara springa hem till mamma och pappa :'(

Men jag fick ändå en vit jul :D

Bilder:

Jag och Carro gjorde Missan till jul katt,
men hon gilla inte roseten :(





Fina jul granen ;)


Nu var alla julklappar klara.
Alla var nog völdigt nöjda, utom jag...


hmm, jaa jag kan berätta det jag givk var: Carro
bad saker (tack!) den där massarse grejen nej (tack!) :O
Pengar jaa (tack!) parfrym ovh deo jaa (tack!) Horoskåp nej (tack!)
Armband som jag fick av Jimmy blev jag nöjdast med..
Fast jag hatar att han inte ens kan köpa saker till mig SJÄLV! :o
Dålig fantasi!!



Men Jimmy och Carro blev nog gladast!
carro fick en mobil och Jimmy fick WII.
den ända som ville springa hem till mamma och pappa var jag!

NEJ till julen 2009.
Jag hoppas att julen blir bättre nästa år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback