Hasslum igen.

Godkväll!
Nu är klockan lite över 9.
Jag kom för typ en halv timme sen.
Åkte till Mariestad, sen gick jag av vid donken och
GICK till norlanders :P där mamma vänta på mig.
Hon prata lite om tv som vi har som inte funkar som den ska.
Sen var det MIn tur att köra, fan vad bra det går nu :D
Har LITE problem att köra i den hastigheten som gäller,
haha gillar inte att köra fort :O Det är ju läskigt! ;)
men jag är nöjd med min körning idag, och mamma också.
Vi körde runt och sen köra jag till Willy:s där vi handla lite grann.
Sen tog jag bussen till Skövde igen, och GICK till Hasslum hehe ;)
Orkar inte sitta i stationen i 45 minuter :P
När jag kom hem så tog jag upp min tvätt och hängde upp den.

Och nu sitter jag här ;)
Ska hoppa in i duschen och duscha av mig, är svettig (y)

Hade tråkigt så jag tog kort på vad jag köpte idag :D

Ska färga håret innan jag åker till Jimmy ;)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback