Hasslum

Hej!
Det blir många inlägg med ordet Hasslum,
det ska bli såååå skönt att slippa detta ställe ;)
Det är bara SJU dagar kvar här sen blir det Skinnsberg med älsklingen,
sen blir det Mariestad med mamma och syrran! <33

Hur så helst är jag "hemma" i Hasslum igen ;)
Jag fick köra till Skövde med mamma, Jenny och SeGa :P
Vi åkte till Stalsstiken, (stavning) jag hitta inget roligt.

Jag trodde min spegel skulle finnas kvar, men det gjorde den ju inte :(
Aja, så nu får jag väl vänta med en ny spegel.

Men nu ska jag packa upp mina saker,
sen ringa mamma igen hon får åka hem till pappa i veckan eller
om han kommer till henne och lämnar den stora resväskan.
Jag behöver den till Jimmy sen, tror jag... ?

Men aja, bilder kommer senare ikväll!
Otroligt skönt med internet igen ;D

Men det känns tomt.... :'/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback