Hoppas jag får sömn i natt!

Godkväll!
Sitter och kollar på youtube cirkus möller hehe (y)
Det verkar som att killarna som bor över mig har "fest"
eller dom skrattar och håller på, men än så länge spelar dom
inte högmusik, men förhoppningsvis så får jag sova i natt..
Men om dom sitter och spelar hög musik efter 10 ska jag ringa
vaktmästaren.. det verka som att det har varit bråk eller något
här i studenthemmet.. :/ fast jag vet inte.
Jag skiter i det också, det är bara 13 dagar kvar,
sen dra jag här i från, jävla hasslum! :P

Får se om jag tittar på "Kniven mot strupen"
Den börjar 21.00 får hoppas att den går
att titta på i kvällen. Annars ska jag titta på den i morgon.

Föresten slutar jag 11.30 i morgon (Y) ;D
Eftersom vi ska fira lucia, så vi har en lektion,
och sen vi gå till kyrkan, tycker det är mysigt att vara i kyrkan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback