Lägg dags

Godkväll!
Klockan är 22.10 just nu när jag skriver detta ;)
Jag ligger med datorn i knät i sängen.
Tomt tomt & tomt.
Vid denna tiden brukar JAG ligga i sängen
och Jimmy sitta vid datorn vid mitt databord, men
inte i natt, inte fören 28 dagar får jag se honom :(

Men jag ska inte klaga han skulle ha åkt hem igår kväll,
men han stanna en dag till för min skull :'D
Min älskade älskling :*<3

Ville även säga att jag har skrivet till en person på blocket
som hade en mobil som jag ville ha,
får väl se om han/hon är intresserad och ta mitt presentkort
och jag får mobilen, men jag vet inte.
Jag ska förska vänta efter julafton.
Men jag har för mig att personen jag skrev till bor i Mariestad
så jag kan ju i alla fall kankse kolla på den.
Men som sakt, jag ska sova nu ;)

Jag saknar min älskling :(<3
Jag börjar med nedräkning 28 dagar kvar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback