Läggdags? - hmm

Hej!
Jag kanske ska sluta skriva "läggdags"
Jag lägger mig aldrig så tidigt som jag SKULLE behöva ändå ><
Fattar inte varför, jag vill ju sova tidigt.
Men sen är det ju datorn också.. hmm.
Men vad skulle jag göra utan den!? hmm

Det blir många hmm, jag vet inte vad jag vill längre.
Jag vet inte om jag ska gå kvar på fordon?
Jag vet inte om när jag ska sluta vara så dålig människa.
Jag vet inte när jag ska gå ner i vikt.
Det har blivit så mycket annat i mellan allt jag
har TÄNKT att göra, men inget utan av det blir av.

Men skit i det, det är SEX dagar kvar tills jag får
se min älskling!! Då kommer allt känns sååå bra! :')
Men nu ska jag skriva med Jimmy på msn,
sen ska jag lägga ner datorn och SOVA!!
I morgon börjar jag 8.20 ;) gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback