Massa att skriva!

HEJ!
Ojoj, har inte skrivit på länge nu :O
Men nu kan jag skriva igen ;)
Har varit både bra och dålig helg :/

Men jag kan berätta lite grann vad som har hänt.
När jag kom till mariestad i fredag kväll kom pappa och Bosse
och hämta upp mig körde mig till Lugnås, packa ihop mina sista saker.
Sen kom mamma och hämta upp mig, det var jobbigt att säga hej då till pappa..
Han är ändå min pappa.

Men sen var det bara att fixa till i lägnheten.
Mitt rum såg ut som fan när jag kom ><
Men nu ser det lite bättre ut :)
Bilder kommer!

Och idag kom mormor och morfar, och jag blev arg på mormor..
Eller nej jag blev ledsen! Hon bara klagar hela tiden!
Så jag grät.. och var sur på henne tills hon stack i väg.
Jag vet ju att jag hjälper till men det är ju så jobbigt nu i alla fall.

Jag orkar inte skriva mer ;)
Nu kommer det bilder i stället!


Mitt rum


Mitt rum


Mitt rum



Mitt rum


Mitt rum


Tv rummet och mammas sovrum ;)


Jenny rum


Kötts bord


Tomtehus


Mitt rum


Sista bilden för idag.
pratar med min älskling nu, är trött som fan! x(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback