Mobiler

Nu kommer det ett mobil inlägg.
Jag har lite ångetst om vilken telefon jag ska köpa!!! :'O


Denna har jag tänkt på länge, men den kostar där efter också!
Men jag ska ringa till elgiganten i morgon och se vad dom säger,
jag kankse kan få pengar på mitt kort i stället och beställa denna mobilen
på nättet i stället eftersom den kostar 2.500 i butiken typ :o




Denna har jag också tänkt på den kostar 1.500 typ.
Inte så dyrt, men jag vet inte. Den har ingen bra kamera :(


Och denna verkar också bra!
Men den kostar 1.900 i butiken med på internet kostar den 1.600 typ :o


Men jag får väl se vad dom säger på elgiganten.
Jag väntar i alla fall med att köpa en ny efter julafton.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback