Tidig julklapp

Jag kom på att jag fick ett tidigt paket av mamma ;)
Bilder:


Jätte söt! :*
Sen får jag se om jag får pengar av mormor.
Hon sa att jag skulle få min julklapp EFTER jullovet :(
Jag fick verkligen ont i magen efter det.
jag som hade lääängtat efter en ny mobil..
och nu vet jag inte hur det blir.
Men mamma sa att hon kunde sätta in pengar i så fall..
Aja, mamma sa att det skulle lösa sig.
jag fick också 300 kr av farmor eller något.
Så jaa, det är typ mina julklappar.. hmm :/
Det kommer bli jobbigt att åka till Jimmy.
För mig blir det ingen bra julafton, även om
Jimmys familj ser fram i mot julafton.
Så kommer det gör ont när dom får mycket mer julklappar än jag.. :/

Fast jag får se om jag hinner köpa en till julklapp till Jimmy i morgon?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback