Trött - inte

Hej!
Fyfan vad jag är trött, fast ändå inte..
Jag vill göra så mycket, hinna med så mycket.
packa, städa, flytta åka till Jimmy..
och när jag blir så där stressad blir inget av.. :/

Mamma ska hämta den stora resväskan hos pappa
på torsdag, så jag kan inte packa fören jag har fått den.. ><
Men jag får i alla fall lägga dom kläderna jag ska ha med mig till
honom någon stans jag åker ju om en vecka typ :D

Sen har jag tre prov i veckan också.. usch!
Men jag kan inte bara sitta här och tycka synd om mig själv!!

Jag var föresten och panta mina flaskor så nu har jag pålägg
så det räcker i veckan i alla fall! ;)

Jag skriver mer ikväll <3


Kommentarer
Postat av: Victoria

2009-12-15 @ 20:18:59
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback