Bo kvar, eller flytta?

Jag har tänkt på det några dagar nu.
Ska jag bo kvar här eller ska jag flytta hem igen?
Fast jag har ingen lust att gå upp tidigt eller komma hem sent? :/
Och jag hinner knappt träna på läxor.

Det är jobbigt att bo själv och folk här i Hasslum
tar inget annsvar för sakerna här :S
Skulle helst vilja ha en egen lägnhet.
Men jag kan ju fortsätta dröma,
kommer aldrig få det. Har inte råd med det.

Men jag får väl se hur det blir till sommaren,
då kankse jag ändå måste flytta hem igen.
Men jag får väl se..

Nu vet jag varför det låter dom fixar golvet i källaren,
men dom skulle vara klar snart... snart.. snart.. :S
Ska säga till hon brevid mig sänka sin musik, hör knappt min egna musik :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback