Det blir mycket på en gång

Hej!
Kom nyss från Mariestad.
Möte mamma på Willy:s fick en kram av henne :')
Sen gick vi in och handla, jag fick mitt nya bankkort :D

Mamma och jag prata mycket om skiljsmässan,
och mitt rum i Hasslum måste vi nog säga upp :(
Måste spara så mycket pengar som det går.
Pappa ska försöka bo kvar i Lugnås, får se hur det går..

Mamma ska i alla fall flytta till en trea i stan.
Vet inte riktigt var, men hon kankse redan flyttar 1 dec.
Så kankse efter vinterlovet, har jag nog inget rum kvar här i Skövde :(
Jag som gilla Skövde så mycket!
Men det är som det, och det ska ändå bli skönt att flytta hem :)
Slippa alla idioter här i Skövde :D

Men nu ska jag tvätta mina kläder och duscha
och prata med Jimmy :)<3


Kommentarer
Postat av: antoo e bäst!

naaaw^^

2009-11-18 @ 19:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback