Det gör ont ibland

Nu ska jag berätta några saker som jag älskar med mitt liv.

Jag älskar min mamma, det var hon som födde mig, det var hon som stötta mig
igen den jobbiga skolgången jag hade.
Jag älskar mina djur som jag har haft. Det gör ont att när dom går bort.
Dom första fiskar jag hade var det bästa som hade hänt mig då ;)
Och mitt älskade matsvin som jag älskar över allt annat.
Och katten.. missan, som jag känner inte är min katt längre.
Har inte träffat henne på tre veckor nu.
Jag och Jimmy prata om det nyss, jag sa att jag kankse tar
med henne till Mariestad när jag flyttar. Och då sa han att han ville ha
kvar henne.. jag skulle köpa en annan katt..
En annan katt!?
Missan är MIN första katt, och jag älskar henne!
Jag skulle nästan göra allt för henne!! :(
Och jag får inte ha henne här..
Jag trodde att vi var överrens om att jag skulle få ha henne något år.

Det är båda MIN och JIMMYs katt.
Det gör jävligt ont..
Känns som att hon inte finns mer.. Men jag skiter i det.
Jag får väl skaffa "en annan" katt, en egen katt..

Men jag kommer aldrig glömma Missan :(<3



Och det är klart jag älskar min pojkvän.
Men ibland kommer vi inte överrens om saker,
och så är det väl för alla.. ?
Men det var han som gjorde mig sååå lycklig den 1 maj -06.
Det är såå mycket vi har gått igenom i mellan oss.
Men jag är såå glad att jag träffa honom,
jag kan lixom inte se mitt liv utan honom, allt skulle bli.. så tomt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback