Egen lägnhet?!

Jag kankse kan stå ut att bo här i Hasslum.
Men den största önskan är ju att jag kan få en egen lägnhet!
Det finns INGEN, eller okej, jag ska inte överdriva,
men dom flesta skiter i hur det ser ut här!
Jag är sån som inte vill att det luktar äckligt i köket
eller ha massa papper på golvet på toan.

Det finns väl knappat ingen som bryr sig om varandra?
Lixom lyssna på HÖG musik hela kvällen/natten?!
Jag kan ersänna att jag gör det, för att jag ska HÖRA
min egna musik, för hon sombor brevid mig spelar
jämt så jävla högt! Jag har sakt till henne massa gånger
att sänka sin musik, men tror du hon lyssnar? NEJ!
Jag har bankat på golven, det hjälper lite.
Men inte mycket kan jag ju säga...

Men det värsta är att det finns inga billiga lägnheter här i Skövde.
Och jag vill inte flytta till Skbg heller jag älskar Skövde!
Nästan allt ligger så nära allt!

Och Jimmy kan inte flytta upp nästa år, för han måste gå skola, kankse.
Det finns någon skola i Väserås som han ville gå.
Det är klart jag vill att han får en utbildning!!
Men jag vill så gärna att han flyttar hitt, till skövde!
Men det är viktigast att han får en bra utbildning och ett jobb :)

Men jag kommer leta efter lägnhet,
OCH även något extra jobb kankse?? :O
Men VART!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback