Elinsplanad med Jenny

Godkväll!
Det blev ett sent inlägg idag ;)
Brukar lägga in ett inlägg efter skolan, men jag hann
inte det idag, kom hem var hemma en halv timme sen åkte jag in till centrum.
Tog en buss till elinsspland, möte syrran där. Gick till donken köpte två chessburgare,
sen gick vi och kolla kläder, Jenny köpte skor, linne och leggings jeans.
Jag köpte ... inget! Eller jo mat (y)
Men nu är jag i alla fall hemma igen!
Funderar på att gå och duscha av mig, lukat svett x(
Sen ska jag bara sitter här och slappa, prata med min älskling <33

I morgon blir det Mariestad, övningsköra med mamma :P
Sen ska jag få lite mat av mamma också :D

Skriver väl mer sen ;*<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback