En tråkigt söndag!

Godkväll!
Usch vilken tråkig söndag :(
Har inte gjort ett piss, har suttit vid datorn och TV bara.
Så otroligt tråkigt!
Men i morgon ska jag in och träffa Melkersson :D<3
Ska ta någon buss eller tåg in och sen gå till Vadsbo.
Ska väl gå in till IV också kankse ;D

Jag längtar till skolan börjar, faktist!
Det är så tråkigt att sitta hemma hela tiden :O

Jag ska skriva upp min vecka lite ;) :
Måndag: Åka till Mariestad träffa kompisar <3
Tisdag: Kolla i Skövde.
Onsdag Skola igen, övningsköra.
Torsdag: Skola, sen vet jag inte?
Fredag: Skola, sen kommer Jimmy :D<333
Vet inte riktigt än om jag ska kankse åka till
Lugnås på fredag kväll? hmm, så får Jimmy komma
till Lugnås i stället så kan han och jag åka till Skövde på söndag?
Hmm ? Vet inte än!

Fast i mitt liv blir det aldrig som man har tänkt sig (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback