Ensam igen :(

Hej!
Kom nyss ur duschen.
Sitter i Skövde nu, helt ensam :'(
Saknar min älskling så mycket!
Men jag orkar inte gråta, orkar inte förstå att jag verkligen är ensam.
Det var jobbigt att åka tåg, det var full i båda tågen jag åkte :/
Fast från Skinnsberg till Örebro kunde jag sitta.
Men från Örebro till Skövde fick jag sitta vid ingången till tåget.
Hahah, orka stå upp :O
Men sen fick jag GÅ från stationen till Hasslum,
okej det är inte långt, MEN om man har åkt tåg i nästan tre timmar
och har en tung väska så är det jobbigt!!! :(
Men nu är jag i alla fall hemma, har inte ens packat upp än.
Får ta och göra det nu.
Mina tårar kommer falla ikväll :(

Du är det bästa älskling.
Jag förstår inte hur jag tänker ibland.
Vad skulle jag göra utan dig?
Det skulle bli en tomt håll i mitt liv utan dig.
Tack, för att du orka med mig <3

(Bilder kommer)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback