Flytta hem redan

Godmorgon!
Åt nyss frukost.
Mamma ringde nyss och mamma ska sägaupp rummet i Hasslum första dec.
Så när jag åker till Jimmy så kommer jag bo i Mariestad sen.
Det ska bli skönt att flytta hem ;)
Men det bästa är, att vi kankse skaffa en katt då.
Mamma vill ju ha katt, och pappa ville ju inte ha det,
så det kankse blir en kattunge sen ;)
Fast det är ju inte säkert, eller så kanske vi får ta Missan :D
Ska höra med Jimmy senare :) och mamma.

Men idag är det skola, ska försöka konsentera mig på skolan idag.
Det känns skönt att flytta isär nu.
Efter skolan ska jag tvätta kläder.
Och i morgon åker jag till Lugnås <3

Det känns som att vi kommer bli lite närmare våran familj nu <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback