Hasslum inatt

Ähh va fan.
Orka åka till Mariestad och sen gå upp tidigt i morgon
och åka till Skövde. Jag stanna i Hasslum inatt.
Mamma och pappa skulle komma och hämta mig i morgon.

Får väl se hur mycket festande det blir i natt :P
Men jag ska i alla fall lägga mig vid 10 - 11 tiden.
Ska upp typ vid 8. Men jag kan sova låååångt på söndagen :D
Jimmy kommer väl på måndagen eller tisdagen :D
Jag stannar väl i Mariestad tills måndagen, eller kankse inte?
För då måste Jimmy betalla så mycket, eller aaa..
Ähh, jag vet inte än.
Det jag vet nu är att Jimmy ska komma hitt någon gång ;)
och jag sover i Hasslum i natt.
Nu ska jag städa och tvätta!
Sen ner till Ö&B ;)

JAG LÄNGTAR EFTER DIG <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback