Hasslum

Hej!
Nu sitter jag i Skövde igen.
Lika ensamt som vanligt :(
Hade lite ångest när jag vänta på bussen i Mariestad :/
Jag vill verkligen inte bo här mer.
Känner mig såååå ensam.
Men det är typ bara 20-30 dagar kvar :D
Sen är det vinterlov, och det kommer gå snabbt säkert :)
Och Jimmy kommer väl nästa helg ;)<3

När jag gick på bussen till Skövde så kom en gamal klasskompis
från IV fram till mig. Sara Andersson, det var länge sen jag såg henne ;)
Vi snacka om massa saker ;P
Hon har verkligen förändras!

Jag hoppas bara att tjejen som bor brevid mig, INTE börjar sluta musik,
eller höjer på sin jävla TV.
Ikväll vill jag sova! :O

Flytta snart, snart, snart... :'S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback