Jag saknar min Jimmy

Sitter här och fäller mina tårar.
Jag trodde aldrig i hela mitt liv ska jag säga er,
att det skulle hålla så här länge mellan mig och Jimmy!
ALDRIG!
Men min kärlek till honom växer inom mig varje gång
jag får en puss av honom.
Du är mitt livs kärlek, Jimmy Miakel Bergman!

Igår hade vi varit tillsammas i 3 år och 6 månader <3
Ibland glömer jag bort hur lång tid vi har varit tillsammans.
Du bara finns där för mig, för alltid hoppas jag.
Jag behöver inte tänka att jag är ensam när jag är med dig,
du finns där, fast du kankse inte alltid förstår mig.
Men du finns där för att hålla om mig.

Och jag önska så mycket att du kunde hålla om mig NU :'(
För just nu känns livet jobbigt, utan dig nära mig!

Jag är så ledsen att jag har varit en idiot mot dig,
men NU inser jag, vad är jag utan dig?! INGEN TING.

Det jag ville säga med detta inlägg var att..
jag älskar min pojkvän så otroligt mycket.
Vi har hållit ihop nästan i alla dagar,
men alla förhållande har bråk och det är väl meningen?!

Jimmy, om du läser detta så vill jag tacka dig,
för all skit du har varit tvungen att ta i mot från mig.
Jag ska bli din drömtjej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback