Kärlek är viktigt!

Du är den som får mig att le igen när jag är ledsen.
Det är du som får mig att ta mina steg varje dag.
Utan dig, inget mig!
Jag kan bara inte förstår hur du står ut med mig?!
Om jag hade varit dig hade jag lämnat för läänge sen.
Men du tror på en förändring, du tror på mig.
Du litar på mig, och jag litar på dig till 110%.
Vad skulle jag göra utan dig?!
Om vi inte hade varit på helgerna och loven
tänk så tråkigt det skulle vara, jag är ju knappt med några
vänner, kankse är för jag skiter i dom för jag tar dig före?
Det blir så, man blir nykär så släpper man allt och vill
att kärleken ska funka bäst av allt.
Och ibland gör man det misstaget.
Vilket jag tror många av mina vänner har misstolkat.
Men Jimmy är faktist den som kom när jag mådde som sämst.
Jag kan fortfarande komma ihåg hur du fråga på mig :')
Den känslan försvinner inte, aldrig!!

Du är min man i livet.
Vi är redan förlovade och nu väntar jag på att vi
ska komma överrens bättre, vill inte släppa dig
för att vi inte kommer överrensa med allt.
Jag måste öppna mig bättre, säga hur jag känner och vill.

Jag älskar dig så mycket den dagen du fråga och efter 3 år
har jag samma känsla inom mig, den försvinner aldrig! <3

1 maj 2006 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback