Lägg dags

Hej!
Igår gick det inte så bra att sova.
Hade svårt att somna fast jag var jättetrött ><
Sen tjejen brevid mig titta på TV till halv 3 :O
Man kan tro att hon har stora jävla högtalare i sitt rum :O
Det känns som att min vibrera jätte mycket igår natt.

Men jag försöker att sova med min mp3 i öronen.
Det är bara så jobbigt att vakna av att man ligger på den :P

I morgon är det i alla fall skola på kavelbro, tråkigt!
Har sovmorgon (y)
Efter skolan ska jag tvätta mina kläder, måste göra det nu x)

Prata med Jimmy förut, vi kom fram att Jimmy ska komma nästa helg.
Det känns som att jag inte får träffa honom fören vinterlovet :(
Vi bara skjutter fram det hela tiden :/
Och eftersom Jimmy jobbar som han gör så blir det så här :(
Men han ska försöka komma nästa lördag och stanna så länge som
det går, i alla fall fram till tisdag kankse?
Jag behöver ha honom här nu :(((

Godnatt <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback