Läggsdags igen!

Godkväll!
Kom nyss från TV kolla på "Rytet går"
Verkligen skit bra!
Titta även på idol, faan också, jag ville ha kvar Maritte! :(
Jag vill att Erik åker ut NU, han är bar snygg inget annat!!!
Menmen, jag ringde ju aldrig så jag ska inte klaga...

Jag ska ta och lägga mig i sängen snart.
I morgon blir det stan, med mamma.
Vi ska upp till lägnheten och kolla :D
Längtar verkligen efter att få se mitt nya rum! :D

Vi ska väl köpa en ny jacka åt mig som jag har hittat! ^^
Jag vet inte än vilken tid jag åker till Skövde i morgon,
men det blir väl vid ett eller två kankse.
Ska hinna städa, duscha sen ska jag ner till stationen och
möta älsklingen vid 18.30 :D
Jag lääääängtar efter honom.
Kommer göra det lite mysit i mitt rum ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback