Lång och bra dag ;)

Godkväll!
Jaa, efter 11 timmar skriver jag igen.
Det har varit full rulle sedan ett.
För då åkte jag och mamma, till hennes nya lägnhet!
Bilder kommer!
Det var en ganska fin lägnhet faktist.
Men det lukta katt piss i klädkamaren ;S
Men det blir nog bra.

Jenny kom upp en stund också.
Sen åkte vi och köpa lite saker vi behövde till lägnhet.
Jag fick även en ny jacka ;D
Sen gick vi på stan ett tag, sen åkte vi till SeGa där satt
jag ett tag sen gick jag till bussen.
Sen gick jag till Willy:s och handla lite glömde så klart att köpa pålägg ><
Sen gick jag till Donken ;) satt där ett tag, sen kom min älskling :')))

Vi tog bussen hem till Hasslum, och titta på film och prata.
Sen gick Jimmy för sig att han ville ha godis.
Så vi gick ner till OK macken och köpte godis.
Och sen gick vi in till stan och kolla, jag ÄLSKAR alla dessa
lampor dom har satt upp i centrum ;')

Sen fick han för sig att vi skulle hyra en bil för 249,
men det blev inget han ångra sig haha x)
Så vi gick hem igen.

Får väl se hur mycket sömn man får i natt ><
Får bara ont i magen att vara här i Hasslum :(
Tur att man inte är själv längre i alla fall ;'D
Jimmy ät trött, men jag är inte alls trött ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback