Mobil inlägg

Kom på att jag var ju även på Elgiganten och snacka med dom.
Eftersom den mobilen jag vill ha kostar 1.600 typ på INTERNET,
men den kostar runt 2.500 i BUTIKEN.

Tjejen jag prata med sa att jag kunde beställa mobilen på internet
men betala i kasan på Elgiganten :D Så nu hoppas jag att INTE priset höger sig
eller att den inte finns!!! :O då blir jag ledsen.
Måste nämligen vänta tills den sista helgen i månaden, sen är den kankse min.
Mamma skulle kankse ge mig den som en tidigt julklapp ;D
Måste ha typ 500 kr i mellan.

Men jag ska försöka få ihop pengar på annat sätt också.
Skrapa en lott? :/ Ja, det finns inte så mycket annat att göra!


Kommentarer
Postat av: Yoshi

Fan vilken nice telefon!

Fast jag vet inte om jag skulle våga köpa den :C

Den ser väldigt ömtålig ut.

2009-11-08 @ 11:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback