Ny mobil nästa vecka

Hej!
Nu kommer det lite bilder på vilka mobiler jag vill ha.
Ska försöka få ihop lite pengar tills nästa vecka.

Jag vill ju helst ha denna Sony Ericsson w595
Men den kommer jag glöma, har inte 500 kr!
Denna kostar 1.909:-



Detta är en LG KP500 Cookie, den kostar 1.529:-
Ganska snygg! Och den verkar bra!




Detta är en LG KU990i Viewty. Jag tror att det blir denna moblien!
Asså det räcker att kolla på den, fyfan vad snygg! :O
Och det verkar bra! Det är en kamera med FEM megapixelar.
Kan det bli bättre?! Denna kostar 1.695:-
Sådär behöver jag kankse lägga till 200-300:-


Får se om jag får ihop pengar i helgen.
Annars får jag vänta till slutet av månaden, så skulle
mamma ge mig en lite tidig julklapp! :P
Jag längtar som fan!
Behöver en ny mobil!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback