Ojoj vilken dag/kväll/natt

Hej, och snart godnatt!
Jag har varit dålig på att upptatera min blogg ;O
Men nu kommer det ett långt inlägg! ;)

Jag och mamma åkte in till stan vid 11 tiden.
Åkte först till willy:s och handla sen vidare till sekenhend (hur det nu stavas)
Mamma köpte ett matbord för 180 kr ;) utan stolar då, men ähh! :P
Sen åkte vi till mormor och morfar.
Sen hämta vi upp Johanna vid stationen, och sen Jimmy hos SeGa.
Sen köpte vi pizza, jag fick köra hem, gick ganska bra..
fan det är så svårt att veta när man ska släppa kopplingen :S
aja. Vi åkte hem åt pizza snacka en del m skiljsmässan.
Det är svårt att förstå vad som händer just nu :/
Men efter vinter har nog stormen lakt sig!

Vid 4 tiden så skrev Lisa om jag kunde komma,
hon ville ha sin parfym, och jag stanna där ett tag.
Lisas bror skulle ha fest, fyfffaaann vad folk X')
hahaah inga kom, bara Sara, emma och jag ;D
YEAH! ;)
Men efter en stund så drog David han hans kompis till stan,
och då börja vi festa! ;) Dunka musik dansa tog maaassssa kort!
Vi rökte vattenpipa, första gången jag gjort det..
smacka bajs! Det var inga goda smacker :P
Och vi drack en del cider och godis ;)
Sen vid 12 gick Sara hem, och fyller nämligen år idag :D hihi <333
Och jag gick också hem då, och ni sitter jag här,
men huvudvärk. Jag måste dricka massa för att jag ska bli full.
Det snurra lite i huvudet en stund men näää ;D
Jag ser bra och jag går bra. :)

Men det viktigaste var att vi hade kul (Y)

PÖSS GODNATT <33
OBS bilder kommer i morgon eftermiddag/kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback