Övningskörning

Godkväll!
Efter skolan, så satte i jag i gång en film.
Det var nice! ;)
Efter det gjorde jag nudlar, sen drog jag till bussen.
Jag somna nog till lite grann ;P skönt att få sova!!

Sen gick jag till Willy:s gick på toa,
sen kom mamma och hämta mig.
Vi drog till Haggården och där börja jag köra.
Gick nästan som en dans ;) haha!
Jag börjar få kläm på att komma i väg bra :D
MEN, jag hatar rondeler, och så såna där gup :O !!
Usch!
Men det värsta var nog när jag skulle köra upp
till mormor och morfar :O det som är så trångt,
och jag var nervös, mamma bara skratta :D
hahaha! Men jag kom upp till slut ;)
Men sen gick jag till bussen.
Tog bussen hem och nu sitter jag här.
Det är nästan helt tyst, tjejen brevid spelar musik,
men inte lika högt som igår!
Och nu är det även en kille på övervåningen som spela också.

Jag fick även tag på en DAMMSUGARE!! :D
haha, så nu har jag dammsugit lite grann ;)

Och vet ni vad??
Jimmy kankse kommer redan på fredag eller lördag :D<33
Men nu har detta inlägg för långt :)
puss <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback