Pinsamt!

Hej!
Kom nyss hem från Mariestad.
Övningskörde med mamma, gick inte så bra, kankse.
MÅSTE träna på att starta och stanna hahahaah xD
När jag skulle svänga till vänster så fick jag kärrning stopp,
jag fick det flera gånger, och det stod TVÅ st bakom mig :O
USCH så pinsamt! Till slut tröttna dom, och körde förbi mig.
HAHAHAHAHA! :'O
Men tillslut kom jag i väg, fyfan asså!
Mamma och jag ska väl köra till helgen,
måste kunna köra i väg UTAN kärrning stop.
Men första gången jag körde med mamma så gick som en dans.
Men nu var det så mycket annat man skulle tänka på haha xD

Efter jag hade kört en halv timme så gav vi oss för idag,
och jag barkera ganska snyggt ;) haha x''D ingen kommentar!!!

Vi åkte i väg till Willy:s, köpte mat, sen sa jag hejdå då,
tog bussen till Skövde. Och nu har jag köpt ett till busskort :O

(den till vänster är fritidskort och till höger tötortskort)

Hahaha, usch så mycket busskort det blir!! :P
Men denna gången köpte jag ett tätorts kort, så jag kommer fram
och tillbaka till skolan ;)
Den kosta 270 kr för 30 dagar :O
Ja, vad ska man säga? billigt?! Njaaa.
Men bättre än inget!

Jag ska ta och diska snart och duscha.

pöössss <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback