Tänk posetift!!

Har ont i bröstet.
Kan inte sluta tänka på "jag är helt ensam här"
För det är jag, jag är inte kompis med någin här.
Inte som man kan sätta sig i samma rum och snacka om vad som helst..
Det är nog det som är jobbigaste att bo här.
Jag skulle vilja flytta hem flytta den 1 dec.
Men det kommer inte gå :/
Jag måste vänta fram till den 22 dec.
Men jag kan ju tänka på att jag sover hemma varje helg.
Jimmy är här eller någon kompis så sover jag ju här.

Men ändå...
Nästa vecka är nog ganska enkel.
I morgon skola som vanligt, ska köpa schampo och balsam på ÖB.
Tisdag skola
Onsdag skola
Torsdag sovmorgon 8.20 skola
Och på torsdag kväll åker jag redan till Lugnås.
På fredag blir en liiite stressig dag.
Jag ska till Ann-Sofi klockan 9.
Sen till sjukhuset 11.15, jag ska även hinna träffa kompisar ;)
tänkte jag i alla fall...

Där finns det en bra grej i veckan, jag får sova hemma en natt extra :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback