Test

utseénde
1. vilken ögonfärg har du: blå, gröna
2. hur lång är du: 179,5 ;)
3. vilken hårfärg har du: svart/brunt
4. långt eller kort hår: mitt i mellan typ
5. piercingar i anisktet: japp i nästan ;)
6. vilken ögon färg skulle du vilja ha: ljus blåa ;)
7. hur lång skulle du vilja vara: som jag är nu :P
8. vilken hårfärg skulle du vilja ha: riktigt fin svart!
9. vill du ha kort eller långt hår: långt hår!
10. skulle du vilja ha piercingar: jag vill ha flera

senaste du
11. åt mat: för en timme sen typ
12. drack: julmust ><
13. du fick sms av och vad de stod: älskling, "hehe aa puss"
14. du skrev sms till och vad du skrev du: älskling, det var ett lång sms (y)
15. sa: eh? jag vet inte ;o
16. kramade: mamma <3
17. kysste: älskling för tre veckor sen :(
19. du spydde: det var länge sen :P
20. idag: eh? ;o

kärlek
26. är du oskuld: nopp!
27. gillar du någon just nu: jaa! <3
28. hur många seriösa förhållanden har du haft: 1 ;)
29. vill du vara singel: neej!
30. vill du gifta dig i framtiden: aa ;)

vänskap
32. den som vet mest om dig: Melkersson <3
33. den vän som du har kännt längst: hm, frida svensson<3
34. bara en allra bästa vän? Melkersson<3
36. en av dina bästa tjejkompisar: Melkersson<3
37. som bor långt ifrån dig: inte så jätte långt
38. den du har mest minnen med: Lisa, tror jag ;)
39. bra vän du inte träffar ofta: Melkersson :(<3
40. har du någon gång varit vän med någon som du inte tycker om nu: oja! :o



övrigt
42. sport du gillar: fotboll, bedminton ;)
43. galen eller lugn: lugn!
44. har du någon gång hört att du sjunger bra: yes!
46. har du hört att du borde bli modell: neej!
47. något speciellt du alltid har på dig varje dag: Bh och trosor (y)
50. vad tänker du på just nu: Älskling <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback