Vadsbo

Hej!
Nu sitter jag inne på BF på vadsbo gick låna Kajsas inloggning ;)
Jag ska vänta på Melkersson till två sen ska vi dra till stan <3
Sen ska jag möta upp pappa och få pengar.
Sen blir det Skövde, dunka musik <333

Är irriterad på min syster..
Hon säger att jag och Jenny ät handdikapade för att vi pratar med
mamma i telefon flera gånger om dan. Vem faan är det som är
handdikapad här!?? HON för hon går inte till skolan som hon ska göra!
Jag blir så jävla sur, hur faan kan hon skylla på oss, det är
mamma som ringer och frågar saker.
Så jävla trött på henne, hon borde ta tag i sitt liv NU!
Men jag skiter i det, hon ska bara sitta i sin jävla lägnhet själv sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback