Vänner <3

Hej!
Jag kom till Lugnås för en stund sen.
Det var meningen att jag skulle till Skövde,
men ähh, jag åker hem tidigt i morgon i stället ;)

Har i alla fall varit i mariestad hela dagen ;)
Har träffat på måånga vänner, det är sååå skönt att komma dit ;D
Jag var hos Ann-Sofi en timme sen träffa jag vänner,
sen kom Lisa och då följde hon med mig till sjukhuset x)
hihi.
Skönt det slapp jag gå själv! ;D
Får se om jag får tag på henne ikväll.
Jag tänkte vara med henne.

Men vid fyra tiden så hämta mamma mig så och nu har mamma
nycklarna till sin lägnhet ;D<3
Så i morgon ska vi åka och titta på lägnheten <3333

Men jag hör av mig sen!
Morgon kommer min älskling <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback