20 minuter

Hej!
Kom typ nyss hem från verkstaden.
Tog 20 minuter att gå från verkstaden till Hasslum.
En perfekt promenad, morgon och eftermiddag!
Sen blir det ju lite jobbigare att gå från Kavelbro till skolan :/
usch, det kommer säkert att ta ett tag att gå :P
Menmen, bättre än inget i alla fall ;)

Såg att min mjölk gick ut igår :O
Så snart måste jag ta mig till Willy:s och köpa ny.
usch vad tråkigt!
Men jag vill inte dricka saft till frukost ><

Mamma ringde nyss och sa att mitt körkort tillstånd har kommit :D
Fast mammas kom inte nu, men det kommer väl!
Men jag ska köra så fort jag kan! :)
jag längtar som fan ;)


Kommentarer
Postat av: Jenny

kissies.se

Paow.se

2009-10-05 @ 18:49:28
URL: http://anoschkin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback