Älsklingen

Hej!
Jimmy ringde och väckte mig nyss ><
Hihi, han sa att han ska flytta hem igen!
Vilket blir lite jobbigt, tycker jag!
Jag tycker han är vuxen nog och ta andsvar för sina saker!
Jag förstår att inte har några pengar, men det var det,
jag sa INNAN han flytta, du gör allt för snabbt!
Han hade inget fastjobb, han har jobbat TRE gånger denna
månaden! Vilket inte räcker till hyran, eller till något annat!

Jag som verkligen trodde att han och jag skulle få bo i den där
lägnheten länge, jag hatar hans familj, eller nej,
jag hatar dom inte, men jag hatar att dom ska vara runt en hela tiden!
Jimmy är 21 år, och han klarar sig själv!!! :O
Men jag har sakt till honom att han ska säga till dom,
men han vill inte.. och det är då jag tappar honom..

Han måste klippa navelsträngen snart...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback