Äntligen "hemma"

ÅH, va skönt att vara hemma! :'P
Skolan var helt okej! Engelska prov och svenska prov :O
Har inte tränat något, aja..
Efter skolan så sa jag att jag hade glömt mitt busskort så
jag fick åka med till stationen ;) (jag har ju inte ens något busskort)
hahahaha xD
Men jag fick även hoppa på bussen till Mariestad fem minuter tidigare ;)
gött! Sen gick jag och Möte mamma vid salong klipper.
Hon klippte sig, sen åkte vi till Netto handla lite.
Sen hem till Lugnås, där gjorde jag inte så mycket,
jag satt på köksbänken och tänkte mest..
Tar det senare i inlägget.
Men vid 7 tiden tog jag en buss till Mariestad,
och där fick jag vänta i 25 minuter på bussen till Skövde.
Sen när jag var i skövde fick jag ta bussen till Mariesjö,
och så fick jag gå resten. HAHAH, detta är min dag :'O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback