Canser

Jag vill bara berätta lite om vad jag tycker om canser!

Jag skulle aldrig kunna accpeta om jag fick canser,
att veta att jag kankse snart dör,
jag skulle bli pysisksjuk!
Jag skulle åka till alla som jag älska,
träffa gamla vänner, jag skulle göra allt för
att få träffa dom nära och kära i mitt liv, inna jag dog.

Att få bröstcanser, kan man oftas forsätta leva,
men jag skulle inte tycka om att bara ha ett bröst eller
inget. Jag gillar mina bröst, det skulle kännas så tomt utan dom.

Men ni som läser detta tänk er för.
Ni kankse tänker, "ähh, det händer inte mig!"
Det hände min mammas jobbarkompis, och hon
var inte bered på det. En dag orka hon inte längre.

Man kan inte säga sånt händer, hon var inte ens gamal!
Skicka pengar till canserfonden så dom kan göra ett botmedel
så vi slipper ha folk som dör av canser!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback