En försenad hiss&diss!

Jag kom på att jag glömde dra en hiss&diss igår kväll ;)
Så jag gör det nu!

Först vill jag dissa!
Jag vill dissa folk som inte vissar sitt intresse på gymnasiumet!
Jag prata nyss med en gamal kompis och det var mycket krångel
och det var några som sket i skolan, dom gick i skolan för PENGAR! :o
Där går väl ändå gränsen!?
Har en i klassen också som slarvar, borta MINST en gång i veckan
eller mer! Det är SÅ dålig still!
Det finns kankse andra som vill ha den platsen!
Dom har verkligen inga känslor! USCH

Nu ska jag hissa!
Idag kommer jag hissa något lätt bara,
jag vill hissa dom som står i kassan eller personal
överhuvudtaget, som är SÅ trevliga när man kommer!
Idag när jag åkte tåg till Mariestad så kom det en tand som skulle med,
och då var tågtjejen jätte trevlig och hjälpte henne!
Kärlek på dom, SOM BRYR SIG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback