En toppen helg!

Hej!
Som jag skrev igår så kom ju Melkersson hitt.
Hon köpte massa fina saker, men eftersom jag inte
hade pengar så köpte jag inget ;)
Men det var kul ändå :P
Det blev mycket sprinag runt och runt haha xD
Men det har helt klart varit en underbar helg, med min bästa vän <3

Idag åkte jag och Melkersson till elinssplanad,
det var också roligt, tog lite kort ;)
dom kommer senare! :P

Det blev lite krångligt på slutet, men till slut så åkte hon i väg,
och jag tog bussen till cenrum och sen till mariesjö sen fick jag gå en bitt ;)
När jag kom hem så slängde jag in en tvätt i tvättmaskinen (den är nog klar snart)
Ska tvätta lite mer sen, har även städat lite också ;)

Jag hämta även ut min mobil, och jag hämta ut mer p-piller (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback