En underbar dag?

Godkväll!
Jag är dålig på att skriva, jag vet.
Men eftersom Jimmys internet är så segt så orkar man
inte bryr sig haha, man tröttnar helt enkelt ;)

Men idag var det nästan en perfekt dag med Jimmy :D
Vid 10 tiden åkte jag och han till Fagersta och möte upp Tobbe,
snacka med honom ett tag. Sen drog vi till Ludvika ;)
Haha, det var lite svårt att hitta, men till slut kom vi fram!
Jag hitta massa saker, men jag har inga pengar!
Men Jimmy hitta lite saker.
Efter det så blev jag jätte hungrig och Jimmy också,
och jag var kisse nödig som fan.
Så det blev ett jävla flängande fram och tillbaka haha xD
vi hitta en toallet och en god pizzeria!

Efter det så åkte vi hem åt, med vid smedjebaken hitta vi nisses affär.
Så vi gick in dit och kolla, hitta en jättefin lampa ;)
som jag ska köpa någon gång, hitta massa andra saker också.
Men jag har inga pengar.

Efter det åkte vi hem fast en liten väg hem, och Jimmy är en rally förare så klart! :D
När vi kom hem så tog vi det lugnt bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback