Färgar håret!

Godkväll!
Nu sitter jag med svart hår färg i håret, ÄLSKA!
hihi, jag älskar att ha svart hår! :*

Idag åkte jag in till Mariestad som sakt,
vänta in mamma på OKQ8, hämta ut min nya jacka, kärlek på den! <3
Sen drog vi till Haggården och där fick jag börja köra,
precis som första gången. Det blev mycket kärrning stop i början,
men sen blev det bara att ut och köra!
Gick ganska bra, känns så otroligt "häftigt" att börja köra xD
Har längtat så länge efter detta!! :D

Jag hade ju planerat att ha körkort till våren,
men jag kör fram det lite, tror inte jag hinner.
Så till hösen 2010, ska jag klara det!!
Hoppas jag!

Nu ska jag gå och duscha, jag har lite bilder jag ska lägga ut sen
Pöss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback