Hasslum igen

Hejsan!
Nu sitter jag i Hasslum igen.
I Lugnås hann jag inte göra så mycket jag städa Smulans bur,
och tog med mig lite mat hitt.

Men nu sitter jag här igen.
Och hon brevid mig spelar hög musik -.-'
Fast det får jag väl räkna med.
Det är så dåliga väggar här :O
Det är ju bara trä, och det hörs jätte bra igenom! DÅLIGT!
Men skit sak samma!
Ska försöka söka lägnhet nästa år jag går på fordon.
Får hoppas att Jimmy flytta hitt nästa höst! <3

Här kommer det lite bilder från min dag ;)
Jag gjorde i orning mig på morgonen ;)


Lilla Smulan blev glad när jag kom hem :D<3

När jag satt i stationen i mariestad hade jag tråkigt,
så jag tog kort på det jag fick av mamma :P


Vilket jävla liv man har xD ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback