Hata Göteborg

Hej!
Idag åkte jag till centrum vid 5 över 12.
Sen gick jag till klassen som stod och vänta på att filmen
skulle börja. Hata Göteborg.
En bra film. Men jag tycker det var dålig kvalite på filmen.
Men den är gjord sån.

Men jag tyckte verkligen om den!
Efter filmen prata vi lite, sen fick vi gå.
Jag och Antoo drog till Commerce och snacka lite ;)
Ibland undrar jag om jag verkar är så dum i huvudet som folk säger?
Folk vill ju lyssna på mig.. Men det är väl jag som har svårt för mig att förstå..

Men efter en stund så drog vi till stationen, när vi var frame så kom Antoo på
att han hade tappat sin plånbok, haha xD så han fick springa tillbaka,
men sen kom han tillbaka med den, och hann med bussen ;)
Vilket tur man kan ha!

Skövde har ju fixat så man kan betalla med mobil nu för tiden ;)
Så jag skicka ett sms, det kosta 15,80.
Sen kunde jag åka till Hasslum, såå skönt! ;)
Så jag kom hem tidigare idag!
När jag kom hem så fixa jag nudlar med körrfärssås MUMS!
Och nu ska jag titta på design programet ;)

Pöss älskling <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback