Hiss&Diss

Hej!
Tänkte köra en hiss&diss ikväll ;)

Jag vill dissa fritidskort!
Asså i morses skulle jag gå på bussen till skolan 7.40
Och då funka inte mitt busskort, eller fritodskort! :O
Och då sa tjejen som körde, att den funkar inte efter SEX
på morgonen! :'o Men jag fick åka med.
Men fyfan säger jag bara!
Jag har åkte många gånger efter SEX på morgonen!
Jag vill DISSA dessa jävla busskort som finns!

Nu ska jag hissa!
Och jag vill hissa en kille som bor i studethuset.
Han är så trevlig! Verkligen en kille som förstår!
Tänk om det fanns mer som han, som förstod,
och han var väldigt seriös, fast han var inte så nyker!
Men han var verkligen trevlig!
Så jag vill hissa killen i studethemmet i Hasslum :D


Godnatt! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback