Hiss&Diss

Ja, då kör vi en hiss och en diss en sån här trevlig fredag!

Jag vill börja hissa idag :)
Så klart vill jag hissa killarna/tjejen på björstig i mariestad!
Dom var alltid lika posetiva av sig, och trevliga mot mig!
Och jag vill sätta en stor HISS på min "handledare"
Torbjörn, han har lärt mig massa på bara EN vecka! :O :D

Sen blir det en diss.
Innan jag gick hem från jobbet idag, så stod vi och
prata lite om buss kort. Ett busskort (skolkort) flerkomunligt
kosta typ 700 kr sa tjejen som jobba på björstig.
För 30 dagar :O och ett fritidskort kostar 575 (för mig)
Och det gäller i TRE månader :O Vilket jag tycker är otroligt dumt!
Jag skulle ju vilja ha fritidskort, men även kunna åka buss/tåg på dagen.
Det är lite jobbigt, som tex, jag bor i skövde nu,
men jag går ju på sjukhuset i mariestad.
Riktigt irriterande!
Jag önska jag kunde ha ett flerkonumligt även fast jag bor i skövde nu :/
Men det blir för dyrt! :/
Stor DISS!


Kommentarer
Postat av: Anonym

så jävla sugit e de de där me fritidskort vs vanligt.. eller a fritidskortet är ju helt ok pris på men borde finnas ett likadant fast som funkar 7-16 på vardagar.. dumma vastrafiiik.

2009-10-03 @ 00:10:37
URL: http://mandysmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback