Home sweet home!

Hejhej!
Kom typ hem för 50 minuter sen, det första jag gjorde när jag kom hem
var att göra nudlar, med körrbullar, och en dricka MUMS!

Inte vad det nyttigt, men det var gott!
Efter det så diska jag lite grann, blir väl diska ikväll också xD

Skolan idag då, gick superbra! Jobba en hel del faktist!
Känns skönt, men vissa dagen har jag det jobbigt,
och vill inte/orkar inte jobba :/
Idag sluta vi i alla fall vid kvart över 3.
Emma Karlsson skrev till mig förut,
och sa att hon skulle komma men hon åkte hem i stället,
men hon kommer väl i morgon i stället ;)

Jag har fullt upp i veckan nu asså :O
Onsdag: kommer Emma.
Torsdag: Åka hem till Lugnås
Fredag: MELKERSSON KOMMER :D<3
Jag längtar som fan till helgen asså!!! :'OO

Ikväll blir det helt klart ANDRA AVENYN!!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback